Tuesday, August 20, 2013

My favorite shop abroad

UO in Asheville, NC, USA

I love Urban Outfitters. I was first introduced to the shop when I lived in the USA for one year (2010-2011). I still remember that beautiful afternoon in August. 
It was love at first site!

Oon ihan rakastunu Urban Outfittersiin. Tutustuin kauppaan ensimmäisen kerran asuessani vuoden Yhdysvalloissa (2010-2011). Muistan edelleen sen elokuisen iltapäivän, kun astuin Urbaniin ekan kerran sisään 
– se oli rakkautta ensi silmäyksellä.


Last week I went to Sweden for four days to work. I had actually been waiting for visiting Urban Outfitters in Stockholm and I was so excited when I finally got there. Haha. It was totally worth waiting for. The shop was built in an old theatre which was fascinating and it made me even more excited. Heaven!

Viime viikolla olin neljä päivää Ruotsissa töiden takia. Olin kovasti odottanu, että pääsen shoppailemaan lempikauppaani. Odotus oli sen arvoista, sillä olin ihan hurmiossa ja innoissani, enkä ainoastaan vaatteista ja kaikesta muusta ihanasta tavarasta, mitä kaupasta löytyy, vaan myös siksi, koska kyseinen Urban on rakennettu vanhaan teatteriin. Vau!


I found great pieces of clothing during my visit, not only from Urban Outfitters but also from American Apparel and Hollister. This was great because we don’t have these shops in Finland.

Ostin ihania vaatteita myös muista kivoista kaupoista, joita Suomesta ei löydy.


I feel so girlish right now.
Kisses & good night!

Mulla on nyt super tyttömäinen olo.
Pusuja ja öitä!


No comments:

Post a Comment